تحقيقات وتقارير
“المستوى دا مش أصحاب بنتي”

“والدة هدير ضحية حادث حدائق الأهرام”
الإشاعات اللي طالعة على بنتي كلها غلط وبنات غريبة بتقول احنا صحابها.
لا مش صحاب بنتي دا مش صحاب بنتي وهي ماكنتش محتاجة تشتغل.
هي جت من سنة وقالتلي يا ماما أنا عايزة أعمل مشروع عربية قهوة.
راحت أسبوع واحد ع عربية القهوة عشان تفهم المشروع وتعمله مع أخوها.
أنا بنتي بتصرف ألف جنيه في اليوم ومش محتاجة تنزل تشتغل عشان الفلوس.
المصدر: برنامج الشفرة مع الإعلامية علا شوشة



